Bibliotheek: jaarverslag 2023

Dit jaarverslag geeft u een inzicht in de realisaties en verwezenlijkingen van het werkjaar 2023.

Wij hebben een sterk uitgebouwde digitale dienstverlening, maar de menselijke (en fysieke) interactie is een onvervangbaar onderdeel van ons bibliotheekwerk.

De juiste verhouding vinden tussen de fysieke en digitale aspecten van onze werking, is dan ook een belangrijke uitdaging voor ons werk.

In onze hybride dienstverlening streven we in ieder geval dagelijks naar zoveel mogelijk tevreden bibliotheekgebruikers.

Raadpleeg hier het jaarverslag.

Ook interessant

Griffiewerking juli/augustus 2024

Door het zeer beperkt personeelsbestand (ongeveer 72% van het kader) is het zeer moeilijk om de griffies tijdens het gerechtelijk verlof te laten werken. In die omstandigheden heeft het directiecomité beslist dat het aangewezen is om tijdens de maanden juli/augustus 2024 de griffies van de vredegerechten van Oost-Vlaanderen in de namiddag te laten werken met gesloten deuren.

Wenst u iets te publiceren?

Heb je een vraag of iets te melden aan de stafhouder en het team van Balie Gent? Laat uw berichtje hieronder achter.